Friday 1 April 2011

Ucapan Aluan Ketua Jabatan



Terlebih dahulu saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada En. Azlan bin Lin
serta jawatankuasanya yang terlibat dalam membangunkan WebLog Jabatan Ilmu Pendidikan, IPG Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat. Dengan adanya Weblog ini diharapkan dapat memberi sedikit informasi berkaitan jabatan ini kepada semua pengunjung di samping dapat meningkatkan keberkesanan komunikasi antara para pelajar, pensyarah, staf sokongan, bekas pelajar, masyarakat umum, IPG Kampus Induk dan Kementerian Pelajaran.


Pengunjung juga dapat maklumat terkini berkaitan perkembangan Jabatan Ilmu Pendidikan, IPTHO seperti aktiviti jabatan khususnya unit Ilmu Pendidikan, Bimbingan dan Kaunseling, Pendidikan Khas dan Pemulihan dan Prasekolah.  Kepada semua pengunjung saya mengucapkan SELAMAT DATANG.

Jadikanlah Weblog ini sebagai wadah untuk kita berkongsi maklumat. Saya mengalu-alukan cadangan, idea dan komen untuk tujuan penambahbaikan dari semua pengunjung. Saya yakin dan penuh percaya dengan kerjasama padu daripada seluruh warga Jabatan Ilmu Pendidikan, PASTINYA  program yang dirancang akan terlaksana dengan jayanya.Akhir kalam, saya mengharapkan Weblog Jabatan Ilmu Pendidikan menjadi satu entiti  kecil dalam IPTHO bagi mempromosikan IPTHO di persada alam maya.

Jabatan Ilmu Pendidikan berpegang teguh pada prinsip laksanakan kata-kata menerusi tindakan yang positif maka, wajarlah  LUARBIASAkan yang BIASA. Jabatan Ilmu Pendidikan akan terus berusaha menjadi sebuah jabatan di IPTHO yang unggul menjelang 2020.


Sekian, terima kasih.


TN HJ JAMAL MOHD NASIR BIN ATAN
Ketua Jabatan, 
Jabatan Ilmu Pendidikan,
IPG Kampus Tun Hussein Onn,
Batu Pahat, Johor

Followers

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More